درد
سلام
انقدر دیر به دیر می یام که روال اینجا از دستم رفته
می خواستم از سوختن و درد و عدالت بنویسم
ولی چیزی ندارم برای نوشتن
فقط به بچه های غزه فکر می کنم
چرا
به ایمان فکر می کنم
به ساختن قوانین دنیای انسانی در دنیایی که خدا حتی براش خاطره دوردست بشه
تا دیگر آن
+ نوشته شده در جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴ ق.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت