سلام

آخدا من کی سرکشی کردم داری ذره ذره آبم می کنی؟!

خدایا آره من کوچیکم .

به درد بندگی تو نمی خورم .

ادعا کردم با صورت هم زمین بکوبیم باز از در خونت جایی نمی رم!

باشه نذار هیچ دل خوشی طولانی بشه .

هی من رو زمین بزن !

ولی تو این سال ها این یکی رو که خودت هم می دونی که چقدر دوستت دارم

مهم نیست شاید؟؟؟!

من

 اندازه نوح صبر نداشته باشم .

مثل ابراهیم نتونم در امتحان آتش کمک جبرئیل رو هم به امید کمک تو رد کنم

به اندازه موسی گوش شنیدن نداشته باشم

و مثل عیسی نتونم در بیابان هفت وسوسه عظیم رو پشت سر بذارم

اما مثل محمد تمام تلاشم رو می کنم امین باشم

و یادم هست شیطان توان غلبه بر مخلصین رو نداره

پس تمام تلاشم رو می کنم کارهام خالص برای تو باشه

و انقدر بهت اعتماد دارم

 که وقتی گفتی :

بیشتر از وسعم ازم انتظار نداری ٫راست گفتی و سر حرفت می مونی.

من از تو جز به تو به چه کسی می توانم پناه ببرم؟

پروردگار شرق و غرب خودم و تمام کسانی رو که دوستشان دارم و دوستم دارند به دستان پرتوان تو می سپارم.

از نو