سركش مشو كه چون شمع از غيرتت بسوزد/ دلبر كه در كف او موم است سنگ خارا
آخدا من کی سرکشی کردم داری ذره ذره آبم می کنی؟!
خدایا آره من کوچیکم .
به درد بندگی تو نمی خورم .
ادعا کردم با صورت هم زمین بکوبیم باز از در خونت جایی نمی رم!
باشه نذار هیچ دل خوشی طولانی بشه .
هی من رو زمین بزن !
ولی تو این سال ها این یکی رو که خودت هم می دونی که چقدر دوستت دارم
مهم نیست شاید؟؟؟!
من
اندازه نوح صبر نداشته باشم .
مثل ابراهیم نتونم در امتحان آتش کمک جبرئیل رو هم به امید کمک تو رد کنم
به اندازه موسی گوش شنیدن نداشته باشم
و مثل عیسی نتونم در بیابان هفت وسوسه عظیم رو پشت سر بذارم
اما مثل محمد تمام تلاشم رو می کنم امین باشم
و یادم هست شیطان توان غلبه بر مخلصین رو نداره
پس تمام تلاشم رو می کنم کارهام خالص برای تو باشه
و انقدر بهت اعتماد دارم
که وقتی گفتی :
بیشتر از وسعم ازم انتظار نداری ٫راست گفتی و سر حرفت می مونی.
من از تو جز به تو به چه کسی می توانم پناه ببرم؟
پروردگار شرق و غرب خودم و تمام کسانی رو که دوستشان دارم و دوستم دارند به دستان پرتوان تو می سپارم.
از نو
حالا بعد گذشت چند وقت