سلام

نمی گیم راه درست

نمی گیم راه کوتاه

نمی گیم راه ساده

هر روز در نماز می گیم

ما را به "صراط مستقیم "

هدایت کن

تازه تازه دارم می فهمم خود هدایت به راه مستقیم چقدر سخته و زمان بر است

که در هر نماز دو بار و در هر روز ده بار و تا آخرین نماز عمرمون هر بار

ازت می خواهیم که ما را به راه مستقیم هدایت کنی.

از نو