سلام

"نماز در خم آن ابروان محرابی

 کسی کند که به خون جگر طهارت کرد"

(حافظ)

تا دیگر آن

در فریمی از زمان که به سر می بری فکر می کنی از این عظیم تر ممکن نیست

اما از بالا که نگاه می کنی می بینی هنوز راه زیادی پیش رو قرار داره

فقط امید به خدامی تونه تحمل شب های طولانی رو ممکن کنه

خدایا همون طور که پیش از این کمکم کردی از این به بعد هم به حالم خودم وامگذارم ،لطفا.

از نو