سلام

نمی دونم دوست داشتم بیشتر باشه یا نه

اما الان که نیست خیلی احساس آرامش می کنم

دلم نمی خواد دوباره همه چیز تکون بخوره

هر کی سراغش رو می گیره می گم قضیه منتفی شد

شاید دلیل حضورش این بود که مرا از اعماق درونم به لایه های سطحی تری بیاره

به هر حال او را به دستان پر توان خدا می سپارم.

از نو