سلام

یه کتاب به نام "مرگ، سوگ، فقدان"از دکتر سودابه دیداران خوندم که نشر قطره چاپش کرده

چند جمله از این کتاب:

جهان ،خاتمه را دوست دارد،

چیزی را که ، چنان که می گویند بتوان از سر گذراند و به پایان آورد.

به همین دلیل ،همیشگی بودن فقدان برای ما مایه ی شگفتی بسیار است،

این که دو دهه پس از واقعه ،

زمان هایی هست که چیزی در درون ما حضور مداوم یک غیاب را فریاد می زند.

"آنا کیندلن"

دوست داشتن و از دست دادن

بهتر از هرگز دوست نداشتن است.

"تنیسون"