"زمان هایی هست که چیزی در درون ما حضور مداوم یک غیاب را فریاد می زند"
سلام
یه کتاب به نام "مرگ، سوگ، فقدان"از دکتر سودابه دیداران خوندم که نشر قطره چاپش کرده
چند جمله از این کتاب:
جهان ،خاتمه را دوست دارد،
چیزی را که ، چنان که می گویند بتوان از سر گذراند و به پایان آورد.
به همین دلیل ،همیشگی بودن فقدان برای ما مایه ی شگفتی بسیار است،
این که دو دهه پس از واقعه ،
زمان هایی هست که چیزی در درون ما حضور مداوم یک غیاب را فریاد می زند.
"آنا کیندلن"
دوست داشتن و از دست دادن
بهتر از هرگز دوست نداشتن است.
"تنیسون"
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۱:۱۳ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت