تراژدی ایرج
سلام
دارم برای کارگاه نگارگری بر روی داستان کشته شدن ایرج به دست برادرانش مطالعه می کنم
با یه مقاله برخورد کردم که این اسطوره را با داستان حضرت یوسف تطبیق داده.
زندگی یه تکراره ولی نمی دونم چرا پیچیده و نا شناخته به نظر می یاد.
از نو
+ نوشته شده در یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۴ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت