سلام

سال هاست از جنگ برگشته

اما جنگ بزرگتر حالاست

حالا که باید با ترکش هایی در مغزش زندگی کنه

با تشنج هاش کنار بیاد

و زندگی کنه

من دوستش دارم

خودش و همسرش رو که داره تو این شرایط همراهیش می کنه با لبخند

لبخندهاش خیلی خالصن

برای سلامتیشون دعا کنید

خدایا متشکرم که نعمت دیدن چنین بنده ای رو نسیبم کردی.

خدایا خودم وتمام کسانی که دوستشان دارم و دوستم دارند به دستان پر توان تو می سپارم.