سلام 

به دلم افتاده بود

نپرسیدم

چون گاهی حرف زدن یه عاملی می شه برای تغییر

گاهی فقط می شینم و نگاه می کنم منتظر می مونم ببینم حدسم درست در می یاد یا نه 

درباره فیلم ها خیلی بدم 

اما تو واقعیت تعداد بارهایی که درست حدس زدم نگران کننده است یعنی 

احتمال اینکه حدسم درست باشه کم نیست

این مزخرفه چون نمی دونی که این بار جزو معدود بارهایی که حدست اشتباه از کار در می یاد یا 

جزو دفعاتی که حدست درسته 

باید صبر کرد و امیدوار سکوت کرد و به نتیجه راضی بود 

زندگی طبق قواعد ذهنی من پیش نمی ره

زندگی قوانین خاص خودش رو داره که سال های ساله فیلسوف ها و ادیب ها فقط با حدسیاتشون به پیش بینی های قابل توجه فقط نزدیکتر شده اند 

زندگی پیش از من بوده و بعد از من نیز هست 

و من خودم باید مشکلم رو حل کنم 

تا دیگر آن