سلام 

همه تشنه بودن 

حکم شد آب نخورند 

و یا فقط به اندازه یک مشت آب بخورند

به نظرم آنهایی که نخوردند بهتر از کسانی بود که 

مزه آب به دهانشان رسید

 و آنانی که با همه تشنگی به یه مشت آب رضایت دادند 

از هر دو گروه دیگر برایم بزرگترن 

زیرا مزه گوارای آب را بچشی و به دلیل اطاعت بر تشنگی خود غلبه کنی و دست از نوشیدن بکشی 

به گمانم روح بزرگی می خواد

تا دیگر آن