سلام 

تصمیم گرفته بودم برای یادگرفتن سبک های ادبی

پیوندهای خصوصیاتش رو با اطرافیانم پیدا کنم و اسم اونا رو روشون بذارم تا تو  ذهنم بشینه 

از نظر من مامان سبک کلاسیکه 

بابا رنسانسه 

هانیه انگار ویژگی هاش به کلاسیک نزدیک باشه ولی کلاسیک کلاسیک هم نیست 

علی هم ناتورالیست ولی از نظر مطلق گرایی اونم مثل کلاسیکا می مونه 

فکر کنم منم که شبیه رمانتیک ها می مونم با همون اغراق ها و قهرمان پروری ها 


 تطابق کامل وجود نداره

 ولی مهم ترین مسئله اینه ما تا قرن 18 بیشتر پیش نمی یایم 

ما در برحه ای از زمان متوقف شدیم:(((

در آن ابتدای تاریخ با وجود اینکه علی خوب سبک های جدید رو می شناسه و دربارش مطالعه می کنه 

او از همه کهن تر می اندیشه؟

این جور درس خوندن من رو به جایی نمی رسونه