سلام

در زمانی که انسان ها در لوای اسامی مبرا از خطا می شوند نه به سبب دوری از گناه.

در زمانی که معترض به ناحق را با شمشیر حق محاکمه می کنند.

در زمانی که احساس امنیت مهم تر می شود از وجود امنیت.

چه چیز ها که نمی بینی امروز از انسان ...

و باز می گویند تا تو بیایی انسان همه راهها را امتحان خواهد کرد .

چند راه دیگر باقی مانده ؟

بدن انسانیت رنجور است ,

آیا تاب می آورد؟

تا دیگر آن