این یادداشت رو نوشتم

تا از آقای" رحیمیان" به خاطر وجودش تشکر کنم.

از نظر من او یک معلم واقعی است ,

که به واسطه وجودش تاریخ متحول می شود,

او یک معلم فروتن و جریان ساز است.

قبول ندارید تاریخ را پی گیری کنید .