فهیمه ,خدا هست, باور کن.
سلام
با هم شروع نکردیم ,
به موقع بود !
و امروز نگران ,
مثل همیشه ,
که مبادا انقدر انرژی از دست دهم که از راه بمانم .
من ایمان را گونه دیگری فهمیدم
فقط در انتهای راه می توان مقایسه کرد
متشکرم که همیشه با محبتت حفاظت می کنی.
تا دیگر آن
+ نوشته شده در شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۹:۲۶ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت