سلام

با هم شروع نکردیم ,

به موقع بود !

و امروز نگران ,

مثل همیشه ,

که مبادا انقدر انرژی از دست دهم که از راه بمانم .

من ایمان را گونه دیگری فهمیدم

فقط در انتهای راه می توان مقایسه کرد

متشکرم که همیشه با محبتت حفاظت می کنی.

تا دیگر آن