نمای دور
من واقعا به فیلم نامه نویس های که می تونن زوایایی رو کنار هم بچینن
تا دنیای محبوبشان را به تصویر بکشن قبطه می خورم.
درود بر هنرمندانی که لحظات ناب را با همه تقسیم می کنند.
لحظاتی که گاه به سادگی یک نشستن و نگاه به نقطه ای دور است.
من واقعا آدمایی که توان آن را دارند که سادگی را فهم کنند ........
تا دیگر آن
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۵:۶ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت