انقدر بدم می یاد
سلام
انقدر بدم می یاد
کسی تو را به راهی بخواند که
نداند
تو را چگونه در مصاف با مشکلات آن
هدایت کند.
تا دیگرآن
+ نوشته شده در یکشنبه ۵ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۷:۲۱ ب.ظ توسط حدیثا
|
انقدر بدم می یاد
کسی تو را به راهی بخواند که
نداند
تو را چگونه در مصاف با مشکلات آن
هدایت کند.
تا دیگرآن
حالا بعد گذشت چند وقت