آمار گرفتن
سلام
خیلی خوبه آدم اطرافیانش رو بهتر بشناسه ولی
از آمار گرفتن خیلی خوشم نمی یاد!
خوب نمی دونم چند نفر اینجا اون "مدل مربع " تئو ری خودشناسی را می شناسید ؟
ولی به هر حال مسیر شناخت خود راه طولانی است.
تا دیگر آن
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۴:۵۷ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت