سلام

خیلی خوبه آدم اطرافیانش رو بهتر بشناسه ولی

از آمار گرفتن خیلی خوشم نمی یاد!

خوب نمی دونم چند نفر اینجا اون "مدل مربع " تئو ری خودشناسی را می شناسید ؟

ولی به هر حال مسیر شناخت خود راه طولانی است.

تا دیگر آن