صفا و شان
سلام
در خوشنویسی دو توصیف برای خط وجود دارد
"صفا" و "شان"
شاید بشه اینها را مترادف
"حال" و "مقام "
قرار داد
کاش آدم ها حواسشون باشه گاهی رفقایی هستن که باهاشون "صفا "می کنی اما در "شانت" نیستن.
تا دیگر آن
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۸:۹ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت