سلام

در خوشنویسی دو توصیف برای خط وجود دارد

"صفا" و "شان"

شاید بشه اینها را مترادف

"حال" و "مقام "

قرار داد

کاش آدم ها حواسشون باشه گاهی رفقایی هستن که باهاشون "صفا "می کنی اما در "شانت" نیستن.

تا دیگر آن