سلام

...

اگه قبول نداری ,

از تکذیب شدن لذت ببر.

دیدی بعضی ها فقط خودشون رو مسخره می کنن

با تمام وجود یه سیستم رو  رد می کنند

و با تمام وجود خودشون رو می کشن از سیستم تایید بگیرن؟

به قول" آزاده "گاهی تکذیب عین تایید است.

تا دیگر آن