منطق دزدا چیه؟
سلام
کیف قاپ ها مرا به فکر وامی دارند.
چرا تا آدم بوده دزدها هم بودن؟
آیا کیف قاپ ها هم فکر می کنند؟
می شه تنها دردشون درد نون باشه؟
در سلسله مراتب دزدی جای کیف قاپ ها کجاست؟
چرا این همه تلاش می کنن چیزی رو که تو تلاش کردی ازت بگیرن وتلاش نمی کنن مستقیم اونو با تلاش خودشون به دست بیارن؟
آیا مشکل از شاخص های طبقه اجتماعی است که می توان این شاخص ها را دزدید پس گروهی اینچنین پدید آمدند؟
تا دیگر آن
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۲ ق.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت