سلام

تا جایی که من فهمیدم

وقت و اندیشه از گرانبها ترین نعمت ها هستند.

و آدم باید حواسش باشه که وقتش رو صرف هر چیزی کنه داره بهش بها می ده


می گن بک ساعت تفکر برتر از هفتاد سال عبادت است.

یعنی تفکر کالایی است که با خرج یک ساعت

بهره ای از آن پدید می آید

که با هفتاد سال

که هر سال آن از 365روز

و هر روز 24 ساعت است برابر است

یعنی سود ناشی از یک ساعت تفکر برابر با613200ساعت کار است.

به نظر من که هر کسی که کم فکر می کنه و بیشتر کار می کنه باخته.

پس باید حواسمون باشه وقتمون رو صرف چه چیزهایی می کنیم

وقت نشان اعتبار است.

من تصمیم گرفتم فکر کنم و بر مبنای فکرم کارهام رو پیش ببرم.

تا دیگر آن