همه چیز درست هست
سلام
شنیدین بعضی ها می گن درستت می کنم؟
از اونجایی که من به "سنت های غیر قابل تغییر" اعتقاد دارم،
فکر می کنم همه چیز درست هست.
ما با تلاش هایی که در زندگی می کنیم می فهمیم که
تنها، آنگاه که تسلیم حق شویم، درستی همه چیز بر ما معلوم می شود.
من فکر می کنم این یه خیال است که فکر کنیم ما کسی یا چیزی رو درست می کنیم ،
اگه خیلی "رب العالمین" بهمون لطف کنه
می تونیم،یه بهانه دوست داشتنی ، برای تسلیم به حق شویم.
و فکر نکنم برای من چیزی شیرین تر و دلچسب تر از این باشد
که کسی مرا بهانه دوست داشتنی، تسلیم حق شدنش بداند.
تا دیگر آن
+ نوشته شده در پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۵:۴۱ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت