هر چیز رو باید سر جاش گذاشت
سلام
وقت، گرانبهاترین هدیه خداوند است برای من.
فهمیدم، تو زندگی، سرجا گذاشتن هر چیز، زمانبر است ؛
اما قابل مقایسه با زمانی نیست که
بخوای چیزی رو از بین یه مجموعه انباشته بی نظم ،پیدا کنی
چند مثال ساده
اگه هر وقت اطلاعات دوربین رو در کامپیوتر ذخیره می کنم
یه طبقه بندی ایجاد کنم و همون موقع اطلاعات فایلم رو ضمیمه کنم
مجبور نمی شم برای دسترسی دوباره انقدر وقت بذارم که بی خیال اطلاعات بشم!
یا وقتی که نماز و روزه ها رو سر جاش انجام می دم
یا وقتی تکالیف ترم رو سر جاش انجام می دم
این یه قانون قابل تعمیم به همه چیز در زندگی است
اما همیشه تو زندگیم بین کشف هر قانون و سنت و همراه شدن و تسلیم شدن به آن
راه طولانی طی شده و باز هم می شده بهتر عمل کرد.
تا دیگر آن
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۳:۲۶ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت