سلام

شخصیت های بعضی از فیلم ها

تحت تاثیر آدم ها ی بزرگ و واقعی که تونستن با تمام محدودیت های طبیعی شون

در لحظات خاص کار درست رو انجام بدن ساخته و پرداخته شده.

شخصیت های بعضی از فیلم ها

تحت تاثیر تخیلات آدم ها یی که انسان رو و محدودیت های طبیعی اش رو درست نشناختن

و برای حل مسائل راه های غیر ممکن رو می رن ساخته و پرداخته شده.

الگوی من گروه اول هستند هر چند روال داستان اونجوری پیش نره که من فکرش رو می کنم

امیدوارم آخرش خیر باشه که می دونم می تونه شاد هم نباشه!

تا دیگر آن