ضامن آهو
سلام
امسال هم "ضامن آهو "نشانم داد که می شه به پشتیبانیش دلگرم بود
به جز این اولین جمعه سال ۹۰که سپیده برام پیام فرستاد
شب سال تحویل کبری
و اگه اشتباه نکنم جمعه آخر سال گذشته هم فهیمه
که برای زیارتش رفته بودن به یاد من هم بودن
یاد خیلی مهمه
خدا آقا رحیمیان رو حفظ کنه او همیشه می گفت یاد خیلی مهمه.
تا دیگر آن
+ نوشته شده در جمعه ۵ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۷:۱۹ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت