سلام

خیلی ساده با خوندن دو صفحه از ابتدای هنر در گذر زمان

و برخورد با مفهوم

خط

شکل

فضا

به این نتیجه رسیدم.

نه٫ دقیق تر اینه که

درست زمانی که این مباحث را می خوندم دنیایی از کلمات با پیشینه تاریخی در ذهنم مرور شد

تا به این جمله بسیار ساده رسیدم : الگو مقدم بر سازندگی است

و فهمیدم چرا در مکتبی که من به آن دل بسته ام" اول و آخر" اندیشی انقدر مهم است

که گفته اند :"رحمت بر آن کس که می داند از کجا آمده و به کجا می رود."

من به شدت شیفته قوانین ساده و اول و آخر اندیشی هستم.

در آخر من خیلی چای نمی نوشم ولی تجربه نوشیدن چای لیوانی برام جالبه

تا دیگر آن