سمت نگاه
سلام
دارم ایمان می یارم اگه چیزی رو بخواهیم و طلب کنیم
به شرط اینکه آن را از صاحب امرش بخواهیم و سمت نگاهمان به وجود لایتناهی باشد
فرق نمی کند که کجای این کره خاکی باشیم
بهمون می ده.
ای قادر متعال می پرستمت
تا دیگر آن
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۸:۳۶ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت