سلام

بهترین دوستم پرسید ناامید شدین؟

گفتم: ناامید نشدم.

کلی فکر کردم و دیدم

وقتی ناامیدی جزو گناهان بزرگ و خدا بزرگتر است٫ چطور می تونم ناامید شم؟

من امیدم همیشه به توست خداوندی که بزرگتر است

و هیچ موجودی و خیری را کوچک نمی شماری

و بدی را برابر بدی پاسخ می دهی

اما خوبی را چند برابر پاسخ می دهی.

پروردگار شرق و غرب برای خودم و تمام کسانی که دوستشان دارم

"امید" و "صبر" می خوام

تا ببینیم

هر چیز به وقتش به بهترین شکل صورت می پذیره.

یا لطیف می پرستمت

تا دیگر آن