امید
سلام
بهترین دوستم پرسید ناامید شدین؟
گفتم: ناامید نشدم.
کلی فکر کردم و دیدم
وقتی ناامیدی جزو گناهان بزرگ و خدا بزرگتر است٫ چطور می تونم ناامید شم؟
من امیدم همیشه به توست خداوندی که بزرگتر است
و هیچ موجودی و خیری را کوچک نمی شماری
و بدی را برابر بدی پاسخ می دهی
اما خوبی را چند برابر پاسخ می دهی.
پروردگار شرق و غرب برای خودم و تمام کسانی که دوستشان دارم
"امید" و "صبر" می خوام
تا ببینیم
هر چیز به وقتش به بهترین شکل صورت می پذیره.
یا لطیف می پرستمت
تا دیگر آن
+ نوشته شده در دوشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۸:۵۱ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت