خیلی سخته
سلام
زندگی خیلی سخته و اگه تلاش نکنی بی معنا می شه
باید ادامه داد با هر جون کندنی که شده
وقتی انتخابات بر اساس تفکرات جامعه نباشه
سخت تر هم می شه و ممکنه هیچ فایده ای هم نداشته باشه
کاش حداقل کار درست رو انجام می دادم که دل گرم شم و بتونم ادامه بدم.
از نو
+ نوشته شده در یکشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۸:۴۳ ق.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت