سلام

اگه از کسی که ضد من فکر می کنه سوال می پرسم

برای این نیست

که قانعش کنم و

یا قانعم کنه

برای اینه که بدونم به چه دلیلی از راه من رو گردان است ؟

و از اهل راهم و پیش رو ها بپرسم.

وقتی بدونی٫

دیگه لازم نیست از افراد مخالفت فرار کنی !

دیگه پایه های زندگیت انقدر سست نیست که با یه شبه به همه راهت شک کنی!

خدایا برای تمام افرادی که ضد اندیشه مرا دارند و تمام رنجی که از ندانستن می کشم

و این دو مهم ترین انگیزه من برای تکیه به توست سپاسگذارم.

و متشکرم که به من نشان دادی

 این که مثل مردها قدرت بدنی زیادی ندارم و ظریف آفریده شدم

می تواند خیلی شیرین و با شکوه باشد .

خدایا برای تمام نشانه ها ازت ممنونم

پروردگار شرق و غرب خودم و تمام کسانی که دوستشان دارم و دوستم دارند

به دستان پرتوان تو می سپارم.

تا دیگر آن