باید از چه کسی پرسید
سلام
اگه از کسی که ضد من فکر می کنه سوال می پرسم
برای این نیست
که قانعش کنم و
یا قانعم کنه
برای اینه که بدونم به چه دلیلی از راه من رو گردان است ؟
و از اهل راهم و پیش رو ها بپرسم.
وقتی بدونی٫
دیگه لازم نیست از افراد مخالفت فرار کنی !
دیگه پایه های زندگیت انقدر سست نیست که با یه شبه به همه راهت شک کنی!
خدایا برای تمام افرادی که ضد اندیشه مرا دارند و تمام رنجی که از ندانستن می کشم
و این دو مهم ترین انگیزه من برای تکیه به توست سپاسگذارم.
و متشکرم که به من نشان دادی
این که مثل مردها قدرت بدنی زیادی ندارم و ظریف آفریده شدم
می تواند خیلی شیرین و با شکوه باشد .
خدایا برای تمام نشانه ها ازت ممنونم
پروردگار شرق و غرب خودم و تمام کسانی که دوستشان دارم و دوستم دارند
به دستان پرتوان تو می سپارم.
تا دیگر آن
+ نوشته شده در دوشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۸:۳۱ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت