خودم به خودم ظلم کردم
سلام
حالا که به کلاس زبانم فکر می کنم
فکر می کنم به جای اینکه هی نق بزنم استادمون چرا اینجوریه
و چه چیزهایی نداره
می شستم و اون چیزهایی رو که داشت با دقت گوش می دادم و
فقط ترجمه ها رو می نوشتم
الان احساس نمی کردم وقتم رو از دست دادم
ولی خوشحالم که درسم رو گرفتم
و یادم می مونه به جای اینکه انرژیمو صرف ایراد گرفتن از چیزهایی که نیست
صرف کسب هستی ها بکنم
آخر هر زمان گذاشتنی می تونم دست پر و خوشحال باشم
تصمیم گرفتم به خودم با صرف انرژی برای نبودهای اطرافم ظلم نکنم
و همواره به هست ها قوت ببخشم.
کمکم می کنی پروردگار شرق و غرب؟
لطفا آنی و کمتر از آنی من و کسانی رو که دوستشون دارم و دوستم دارند به خودمون وامگذار.
تا دیگر آن
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱:۸ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت