انتخاب
فکر کنم انتخابم رو کردم!
به قول بهترین دوستم "سبزی پاک کردن" رو انتخاب کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
و من فهمیدم تذهیب رو به نگارگری ترجیح می دم به چند دلیل
تذهیب مجاور دو تا از محبوب ترین موجودات برای منه
یکی کلام که به خصوص من کلام خدا رو خیلی دوست دارم
و دوم محل عبادت خدا و من عاشق مسجدها هستم
به خصوص اونایی که معمار و کاشی کارش به
قول استاد "قاضی زاده" دل آگاه باشن.
برای آدمی مثل من که تلاش می کنه از کثرت به سمت وحدت برگرده و
طبقه بندی و اصول از محبوب ترین دانش ها هستند.
به دنبال نگارگری که با عالم خیال سر و کار داره
و خلق صورت جدید برای معانی انتزاعی رو هدف خودش به حساب می یاره
و حرکتش از وحدت به سمت کثرت است
نمی تونه آرامش بخش باشه و من رو اهل خودش کنه
اما تذهیب و خط اگر هم هنر های باشند که نقاط ضعف مرا به من نشان دهند
به نظرم بهترین درمان برای این روح جست و جو گر من باشه
من به دنبال تذهیب که برم
اگر مذهب محشری نشم
به احتمال زیاد به اون فرفره ای که رویامه شبیه تر خواهم شد
و در فضایی نفس می کشم
که صاحبش رو دوست دارم
تذهیب زینت کلام و خانه خدایی است که من در جست و جوی آنم
شاید سرنخی باشد که او را بیابم.
و او سیرابم کند.
ای پرودگار شرق و غرب اگه تو نشانی ات را ندهی فکر می کنی من هیچ وقت بهت برسم؟
خودم و تمام کسانی رو که دوست دارم و دوستم دارند به تو می سپارم.
تا دیگر آن
حالا بعد گذشت چند وقت