قرارداد
سلام
بچه تر که بودم مدام علی و هانیه رو مجبور می کردم با هم یه برنامه رو انجام بدیم
و می گفتم بیان قول بدیم هر انقدر روز یه بار این کار رو بکنیم
الان هم همین طورم دوست دارم مدام با خودم و نزدیکانم قرار بذارم.
وقت امتحانات بهترین زمان برای خودشناسی و بررسی سوالات فلسفی ام است
چند تا از این قرار ها عملی شد؟
از بس که در زمان کم نمی شود آنچه را انجام نداده ام جبران کنم.
ولی هر بار از طریق مطالعه خودم و سوالات فلسفی ام
در اوقات امتحانات بوده که برای قدم های
بعدی زندگیم تصمیم گرفتم.
زمان امتحانات بهترین زمان برای بررسی عملکرد واقعیم است و
می شه واقع بینانه فهمید که زمانم رو چطور صرف کردم که الان انقدر برام دستاورد داشته.
هر چند رو به رویی با ضعف هام همیشه من رو شکننده تر و دل نازک تر می کنه.
از نو
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۶:۲۷ ب.ظ توسط حدیثا
|
حالا بعد گذشت چند وقت