سلام
علم نزد کسانی که ان را نمی دانند علم محسوب نمی شود.
نمی دونم داستان میکل آنژ و شهید بهشتی رو درباره کسانی که می خندند به لئوناردو و مارکس رو شنیدین؟
من شنیدم.
من در راه کسانی قدم خواهم گذاشت که تلاش های انسانی را به خنده نگیرند.
استاد ما به ادبیات "ضیا شهابی" خندید .
اما فکر نکنم هیچ کس تو اون لحظه به این فکر کرده باشه که این فرد متولد سال ۱۳۲۲است
و در چه سال هایی زندگی می کرده .
برام سخته به همچنین آدمی بخندم
دوست تر دارم املی باشم که از پی پیر خود به فغان می رود
تا روشنفکری که به اندیشمندان پیش از خود می خندد.
من ریشه هایم را دوست دارم هر چند که همواره در آرزوی دست یابی به فراترم
از تمام کسانی که با تمام فشارها و محدودیت های جامعه سنتی ما تلاش کردند
پنجره ای رو به نظرگاه های متفاوت برای ما باز کنند
ـ هر چند ممکنه تلاششون بهترین ثمر رو نداشته باشه که من نمی تونم قضاوت کنم ـمتشکرم.
تا دیگر آن